DECLARATII IN LIGA I

Cristi Chivu: "Echipa nationala are nevoie de suportul suporterilor echipei nationale"

Gigi Becali: "Meritul pentru titlul castigat de Steaua e 50% al lui Olaroiu si 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu"

Claudiu Raducanu : "La bulanu meu o sa dau si gol daca o sa ma convoaca"

Gigi Becali: "Da cine e dom'ne Nichita Stanescu asta? A adus mai multi bani decat mine in Romania?"

Gabi Bostina: "Nu stiu cate goluri ar trebui sa marcam ca s-o eliminam pe Betis. Cat mai multe ar fi suficiente"

Adi Ilie: "Daca ar fi sa scoatem primele 30 de minute, cred ca am fi putut fi castigatori"

Gheorghe Hagi: "Omul este o persoana umana"

Gigi Becali: "Becali e un brand.
Eu la Avicola Iasi pot sa fac pui Gigi Becali, daca vreau"

Gigi Becali: "Eu in tinerete eram amfitrion pe oriunde ma duceam"

Gheorghe Hagi: "Copii, mergeti la scoala, ca si scoala e buna la ceva!" (in vizita la o scoala generala)

Cornel Dinu :"Muncitor Nicolita, foarte muncitor, dar terenul de fotbal nu e santier"

Gigi Becali: "Sunt in silenzio stampa. Dar doar pentru ziaristi. Vorbesc numai cu televiziunile"

Cornel Dinu: "Filosofia este o transcedentala propedeutica pentru sufletul bantuit de moarte al romanului."

Dumitru Dragomr: "Familia e sfanta, pe cand patria.... cum sa va spun, patria e sacra"

Gigi Becali: "Eu am inteles ca vorbim despre afaceristii adevarati. Acest Cocos este un papagal"

Gheorghe Stefan: "Eu prin presupuneri deduc"


Gigi Becali: "M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat"